Brev:
Min datter bliver vist køresyg ...
21. maj 2009
Alder:
15 mdr.
Min datter bliver vist køresyg ...
Hej Helen,
Tak for dine gode svar på mine tidligere spørgsmål.
Min datter har siden fødslen siddet i en bagudvent Römer autostol i bilen. Men nu har vi for nylig skiftet den bagudvendte autostol ud med en forudvendt römer king plus.
Jeg har lagt mærke til at hver gang, og jeg mener det bogstavligt, at vi er ude og køre en tur på ca. 15 min, kaster min datter op. Det er nogle gange bare lidt opkast og andre gange voldsomt. Hun bliver hurtig lidt sløv når hun sidder i stolen.
For mig virker det klart som at hun bliver køresyg, for både før og efter køreturen er hun helt frisk!
Jeg ved simpelthen ikk hvad jeg skal gøre, fordi de bagudvendte stole kan hun jo snart ikke være i, da der ikke er plads til hendes ben.
Har du hørt om dette før? Kan du give nogle råd til hvorledes jeg kan gøre køreturen mere bahagelig for hende?
Med venlig hilsen
Roomana